kiwi

Jag är inte frisk än känner jag och det är redan onsdag! Tvättdag stod det i kallendern så det var väl bara att tvätta då. Fram och tillbaka till tvättstugan har hela eftermiddagen gått ut på och jag känner hur hjärtat inte riktigt vill ge med sig. Jag klandrar dig inte men försök för min skull va, snälla hjärtat?:D

Snart kommer mina kära vänner med diverse vitaminer till mig. Orange fruit and mandariner och kanske någon kiwi är avd jag hade på beställningslistan så vi får väl se vad jag får. Undra om jag ska sätta på mig ett par yxor åtminståne? Äsch, dem får ju anpassa sig då det är mit hus!:D Vi kanske trycker igång någon film så vi får väl se vad som sker. 





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0