godmorgon...

Inatt vaknade jag 01:58, helt kallsvettig. helt sjuk! Gick till köket och höll på att frysa ihjäl tror jag. Tog en alvedon och tillbaka till sängen i mån av att försöka somna igen. Helt utan framgång låg jag där, helt kallsvettig och smärtor i huvud och mage gick det inte att sova. Efter en stund gick jag och hämtade ett nytt täcke, klädde på mig lite kläder men det gick endå inte att somna. Det som rördes i mitt huvud var bara att det är var för tidigt att ringa och sjukanmäla sig...

Nu, klockan 14:12 ligger jag i soffan under ett täcke, fullt påkläddd, sjukanmäld och med en massa sjukdomskurer i kylskåpet min mor kom hit med. Nypon- och blåbärssoppa, coca-cola, filmjölk och diverse juise produkter, såklart en karta alvedon också.

Anyway, igår vann vi mot Loke nere i Uppsala iallafall. Vi var helt klart det bättre laget men att slutresultatet skrevs till 8-11 är en gåta. För dem var så himla dålig. Jag i målet var inte heller speciellt bra, men att dom bara gjorde ett av sina åtta mål i spel fem mot fem, resten i power play eller sex mot fem tyder väl på att vi inte var speciellt bra med en man mindre?
Jag mår urk!





.

Kommentarer
Postat av: Sofia

tjoho härligt å se att du skriver lite också =)

Hoppas att allt är bra med dej, bor du kvar i din gamla lägenhet? =) / Sofia

2009-01-19 @ 17:16:18
URL: http://anaghasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0