Trötterer

Trött är precis vad jag är. Jag sitter i datarummet på jobbet och gäspar så det bara rinner ur ögonen. Jag är trött. Jätte trött. Helt trött i kroppen. Kanske för jag var uppe inatt och kollade på en super bra skräckfilm - Eden Lake, en likadan skräckis som The Descent, samma genre, samma miljö, samma musik och samma "director". Alltså delad första plats på min lista över skräckfilmer, och då har jag sett mååånga. Eller hur Oskar och Sandström?

Hur som helst, jag är trött och jag jobbar. Missar träningen också pågrund av jobbet. Suck för det. Vi möter Leksand i helgen som sagt, som vi ju vinna bara. Även utan min närvaro.

Hard work work...





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0