SÄO?

Idag har det var repeteringsprov på den s.k. SÄOn som alla jernvägsarbetare måste ha för att få vistas och jobba vid jernväg. Hela detta prov har gått som en kall och skräckinjagande vind genom hela jobbet. Precis så skräckinjagande var den också! Helt skräck! Nej det var den inte, men det var inte igår man satt en hel dag med penna och pappar och bara läsa och skriva. Jag klarade det iallafall. Sedan att det man har i huvudet inte alltid är så lätt att uttrycka genom att skriva kortfattat är en annan sak.

Jag hade jätte svårt att somna igår. Kom hem först 00:10 efter att jag tränat till klockan tio för att sedan tvätta bilen till klockan tolv på natten! Jag lämnade in den imorse igen! För den jävla motorlampan som lyser när den vill. Hur som helst när det är massa viktiga saker man ska göra, framförallt tidigt nästa dag, har jag svårt att sova. Lämna in bilen före klokan åtta för att sedan skriva det "svåra" provet.

Nu tänkte jag därför gå och sova en timme eller två, i mitt kolsvarta sovrum! Helt kolsvart, helt sovmys! Sen vid åtta har jag träning så lär upp och käka lite innan. Men du, vi hörs!






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0