Pepps Persson!

Efter en låång dag ska jag äntligen få sova. Sova riktigt. Igår var man uppe hela natten för att se junior kronorna förlora mot Kanada i jvm finalen. Matchen slutade vid 04:00 och 05:45 stämplade jag in på jobbet. I 30 minuter satt jag bara och funderade på om jag skulle somna över lunchbordet. Jag beslöt mig för att åka hem och sova, vlket jag gjorde. drygt 5 timmar fick jag sova innan det var dags att åka och spöa skiten, ursäkta ordvalen, ur ggik. Vilket jag och laget inte gjorde. 6-6 slutade drabbningen och vi var väl lika nära att vinna som de var. Toppen av div 1 mot toppen av div 2 slutade oavgjort i en match som ggik ska vinna. Vi imponerade återigen och ser fram emot seriestarten på lördag borta i Leksand.

Nej nu ska jag sova igen, kom nyligen hem från Sandström, vi har "kollat" på film, jag sov nästan hela filmen hehe  (A)
Sovgott nu ni också om ni ska upp imorgon, så som jag ska, Oskar hämtar mig drygt 06:35 för att slå sällskap till jobbet.

Dream on bitches!






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0