Morgondagen kan mycket väl bli den dag vi vill minnas!

Imorgon är det lördag, game day. Jag säger samma sak som lill-runsten aka Joakim Rollén skriver i sin forna blogg. Morning skate, var tog du vägen? Åka till arenan då man typ känner för det, två eller kanske tidigare än så.Spela tv-spel i allrummet, skjuta ute på planen eller byta galler på masken. Chilla innan det är dags för samlingen alltså.  Softish men så blir det nog aldrig:D Nu var oddsen på nordicbet bortq men tror det var 2.25 på oss och 1.85 på serieledarna, en helt tuff tillställning väntar iallafall! Ni som vågar komma och uppleva "den dag vi mycket väl ska kunna komma att minnas är bara utanför dörren". Jag är helt taggad så räkna med att lejonmanen blir matchhjälte!

Idag då? Jo, jag har jobbat och bara laddat inför imorgon. Ätit upp mig så gott det går av de jag tappat i sjukdagarna. Ris i massor och nu senast potatis(mos) och korv. Nej, matchen har redan börjat i skallen så nu blir det sova. Goodbye my lovers goodbye my friends





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0