Matglad efterfest

Idag har jag sovit länge, helt skönt. Men Frida ringd eoch väckte mig i hopp om att jag skulle köpa ut alkohol till henne. Men icke sa nicke. Så Hon fick ingen alkohol. Hur som helst köpte jag ett sex-pack Corona och sitter här och avnjuter första nu (klockan tre på natten). Oskar sover på soffan bredvid mig och Robert står i köket. på menyn hittar vi stuvade makaroner, köttbullar, falukorv och ännu mera öl. Kanon efterfest alltså!

coron


Klockan var 18:00 då jag, Robert och Martin åkte till Nises för att basta. Det var ännu en bastufest, men eftersom jag började jobba kl 20:00 så bastade jag bara. -Det är sant! Sedan åkte jag och jobbade, jobbade och jobbade. Fram till drygt klockan tolv, då jag skjutsade Robert, Linus, Oskar och Henke Nises till krogen. Sedan hämtade jag sandström så bastade vi typ på jobbet. Ååååååh, min axel hoppade ur led på det sista jobbet jag gjorde. Helt skit alltså. Så mycket som den hoppade denna gång har dne aldrig hoppat. Då jag hängde mellan två lok och den hoppade ur led så kände jag hur skelettet liksom smulades när kulan hoppade ur. Helt paralyserad i armen.

Klockan 02:06 stämplade jag ut och låste igen hela jobbet, påväg hem rignde Robert och efter en stund Oskar så jag plockade upp dem, åkte till GDG och köpte mjölk och sedan hem till mig. Nu ska vi ha efterbalja till jag somnar.

-Undra vad för jävulskap jag ska göa med Oskar här bredvid? hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0