Kyckling och sovdag

Kanonstart på dagen? -Nej. väckarklockan ringde inte så det blev en ligga hemma och sova dag. Inte mig emot men mot mn mobil! Den lever sitt eget liv. Den lyser när den vill och ringer inte i alarmklockan när jag vill...  Sedan då jag vaknat beslöt jag mig för att sova vidare. Den snälla tanten på Volvo ringde och bekräftade en batalning, så det blev endå inte så mycket sova. Sen så ligger min älskade farfar på sjukhus, diagnosen lyder hjärnblödning vad jag har hört. Då min mor jobbar med äldre omsorgen så vet hon såklart mer än mig om dessa faktum. En hjärnblödning kan bl.a. innebära förlamning eller afasi (kort fattat att man inte kan prata). Så hoppas det inte händer något mer än att han blir som vanligt...

Annars så kan man väl säga så här typ. Dagens dag har bestått utav dagens uppgifter för denna dags dag. Har precis städat. De gånger jag städar anser jag såklart att städa bra och inte på halvfart. Jag lägger mest tid på toaletten och vardagsrummet. då det bara är där det ser "bra" ut. Nu piper det i köket så det är dags att steka kycklingen men kommer kanske tillbaka för att förgylla din kväll med ytterliggare ett inlägg. 

Annars så ses vi imorgon juuööh. Hej-ilé din kycklingfilé!






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0