Innebandysnack och legendens hund

Seven pounds, en ny film med Will Smith. Helt klart en åtta poängare av tio möjliga. Will Smith spelar en ledsen man vars får leva med att han kört ihjäl sin älskade fru och sex andra personer i en bilolycka. Han kan inte leva med det men han vill endå göra gott så han "snokar upp" får man väl endå säga att han gör, flertalet personer som han kan och ska rädda, som han inte kunde göra med sin fru... Helt bra dramafilm helt enkelt. "2005 2006 2007 års inkomster"... hehe du förstår när du sett filmen! En rolig sak under filmen då? Jo - Sandström imiterar Will Smith genom att mumla "-Oscar? Oscar?!". Han försöker få kontakt med Oskar som också kollar på filmen med oss. Men jag ser något helt annat framför mig. Jag ser  Will Smitch i filmen I am a legend, ropandes efter sin hund - Oscar, som sprungit in i det mörka huset! Helt coolt hur jag kunde tänka på det!




Jag blir helt lyrisk nu! Har hittat ett krypin (menar ingens krypin på lunarstrom jag verkligen blev störtkär i det första ögonkastet. Innebandysnack.se. Innebandy forum aka fd innebandynytt med dess status. Ett helt "seriöst" forum får man väl endå säga med inlägg dygnet runt och en massa fakta kring alla lag, om man vill tro på allt förstås. Hittat en massa läsvärt om toppstriden i min serie, vilket det mesta numera handlar om - toppstriden alltså. Man kan läsa på varje sida hur mycket folket i forumet ogillar eller verkligen Aston.  Aston blir kritiserade för att spela ett 1-2-2 spel som verkligen inte funkar". Hur Aston spelar ett "rock'n roll spel som bara förstör för de som vill spela riktig innebandy". Hur Aston tippats på 7-8 placering i serien och hur man värvat sina spelare och alla deras förluser?! 

Sedan längre fram i inlägget kan man läsa, om jag citerar Leffe: "Precis som någon svarat så lever Aston mycket på sin målvakt. dom har ett dåligt spelsystem inga spelare som sticker ut och har haft ofantligt tur i vissa matcher". Helt klart är det väl som så att vet laget att man har bra målvakter så vågar man släppa lite extra, slå den där passningen. Precis som i Brynäs, eller hur Jimmy Morén? ;)  Varje gång jag läser något som jag kan ta åt mig blir jag helt superlaiv,  prestationshöjare helt klart!

Folket hatar Aston för de ligger tvåa i serien med fem omgångar kvar, varför? För dem är så jävla bra, svåra att vinna över och att dem har seriens farligaste kontringsspel. För att de tappade sina "fyra bästa spelare" och hur de värvat inför denna säsong?

13 ynglingar från pojkllagsspel och lägre divisioner. Hur ska de kunna komma någonstans?

-Okej, vi har ingen poängmaskinen som gjort 60 poäng på 17 omgångar. Bäst i Aston ligger på 21 poäng, team captain Johan Hedlund men det är väl hans uppgift, att leda laget som kapten alltså? Men med en sådan enhörning i Aston... Ja det är bara att räkna själv. Aston skulle då vara det lag i serien med mest gjorda mål. Sedan att vi har en coach i båset vars namn är star Johan Haglund som fått oss att förstå våran spelidé och hur viktig det är att prestera, varje byte, varje träning och varjedas uppladdning inför match.

Well gentlemen, that's IBK Aston. Chago's out of here.





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0