Folknäser och mys i baksätet

Klockan är strax efter tre på natten och jag kom precis hem efter lite mys med Robert, Linus och Sandström. vi har cruisat i min bil hela kvällen, mellan kl 22:30 till nu. Vi har upptäckt Gävles mysiga platser precis så som de otrevliga platserna, då med låsta dörrar såklart. Stamkunds  på Shell nortull aka GDG, finns tydligen inte, då jag köpt två sex-pack folknäsor under kvälens lopp utan större framgång. Nu ligger sitter jag i soffan och lyssnar på simple Plan och funderar på att trycka på en mysig film, om jag hinner få hem någon innan jag somnar givetvis. Återstår att se. Jag börjar ju 18:00 imorgon, eller om det var 20:00? Iallafall så hinner man med att tillbringa en kväll tillsamans med polarna med en öl i handen, även fast jobb och innebandy står  farstun, det är det bästa, att kunna det endå.

Nej sovgott är nog det rätta ordet nu.

-Godnatt alla.






.

Kommentarer
Postat av: wannabeyou

mysigt med folkisar!

2009-01-09 @ 03:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0