Dr Alban

Klockan är 02:44 och jag bloggar ännu en gång på jobbet. Dagen bakom mig såg ut på följande vis:

¤ Klev ur sängen 17:00 dock inte helt utsövd, men tillräckligt för att vakna, relativt pigg. Jag gör mina vanliga rutiner. Startar datorn, går till köket och kollar kylskåpet, suckar över att kylskåpet är tomt, går och klär på mig för att sedan logga in på msn, läsa om det har hänt någonting nytt i innebandyvärlden eller någons blogg jag tycker om.

¤ Beslutar mig för att åka till hemköp och handla lite frukost. Mums med panpizza och mjölk så det är exakt vad det blev för frukost klockan 17:30  på eftermiddagen.

¤ Åker och hämtar mina gräbs för att åka till Sandviken och träna. en helt tråkig träning, dels för att tränaren numera är bortrest sedan för att man är trött i kroppen efter att ha tränat och spelatr match varje dag denna vecka.

¤ Tillbaka till Gävle för att jobba och här är jag nu.

Inte den mest spännande dagen som ni ser. Men det är svårt att styra upp någonting när man jobbar 21:45 - 06:00. Nu när jag endå sade det så kan jag berätta att i februari månad så har jag lika mycket som åtta(!) nätter, varav två i veckan. Ser du också självaste pengarsymbolen ($) symbolen framför dig? hihi


$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


Idag fredag, liksom hela helgen är jag ledig, helt skönt. Nästan ingenting planerat förens på söndag då det är bortamatch mot Loke IBK i inget mindre än innebandyns Mecka - Allianshallen. En match som vi ska vinna helt enkelt.
Hur som helst. Fredag? Jo, klockan 20:00 befinner jag mig på Arena Träffen för att se det äkta Gävlederbyt mellan Gävle GIK och IBK Runsten. Mina tidigare två klubbar! Gävle GIK som går under namnet GGIK kommer såklart att vinna mot Runsten.Jag gissar på 9-4. Femma på den? Vi får se får se vilka jag tar med mig på matchen. Jag har dubbelbokat så vi får se!

Nej du Doktor Alban, jag måste gå och ta tempen på några lok nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0