min sparris

Först vaknade jag av att klockan ringde med ett väldigt dovt ljud, som jag måste försöka höja eller något klockan 15:00. Snooz var namnet och min bror väckte mig återigen 15:50 och behövde lite hjälp att byta däck på sin trasiga Jeep som i övrigt varit punkterad sedan nyårsafton. Snäll som man är ställer man alltid upp, för det gäller att ge och ta här i världen. Sedan finns det ju såklart de som tar mer än vad de ger men så är inte fallet i Andreas Lundin. Vaknade, startade datan där jag återigen har väldigt väldigt  snygg bakgrundsbild. Gjorde krubb så det även räckte till matlådan för att sedan hämta brorsan och vidare till jobbet för att hämta domkraft och de verktyg vi komma behöva. Inga problem alls då vi hade en lastbilsdomkraft(?), en vanlig domkraft inte kan bli hög nog för att lyfta en Jeep. Efter att vi frusit ute på parkering där bilen stod parkerad så bjöd han välförtjänt på pizza. Barcelona Special blev det för mig, oxfilé, "förska tomater", peperoni och beasås. Min favoritpizzza förutom att sparrisen saknades.

Sedan spelade vi playstation tre, första gången för mig och det var helt roligt. Först spelade jag något öken-rally spel som inte var så roligt. Men efter det spelade vi Tecken 5 som hade allt. Helt roligt, bra grafik, coola, effektiva och roliga sätt att spöa sin motståndare. I övrigt så nollade jag brorsan. YES!

Imorgon är en stor dag. Lägenhetsvisning som jag då inte ska missa. En lägenhet som är totalrenoverad. Vilket jag redan nämnt kom jag precis på. Hur som helst. Nu vet jag även vart lägenheten är någonstans. Det är väl bra? Först visste jag bara på kartan vart lägenheten låg någonstans, så idag var jag och snurrade i området men hittade fasiken inte huset med nummer 29. Huset hittade jag ju men inte någon ingång 29. Men, när jag sprang runt nu på kvällen så hittade jag faktiskt lägenheten! Jag fick syn på några lysande fönster och såg tapeterna jag kanske ska komma att vänja mig med. Men vart ingång är, haha, jaaa du? Jag får nog åka dit lite innan visningen börjar trotts allt.

Just jävlar, tvätten i tävttmaskinen! Tusan också...





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0