bakfull är bara förnamnet

Igår var det fest hos Johanna och Malin men utan Malin, varför vet jag inte dock. Jag kommer till festen, helt nere för ingen ville joina mig till innebandyn. Efter ett tag då jag knippsat första ölen så ringer lill-Erik, som redan är på matchen! Men då kände jag inte längre för att gå dit, så det blev innebandy.se som gav mig matchinformationen. Givetvis vann GGIK med siffrorna 10-5, inte 9-4 som jag förutspådde, väldigt nära måste jag säga! Festen tog slut vid halv tolv? Sedan missade vi bussen så det blev taxi ner för att sedan "hänga löst" fast på slicken! SUCCÉ så klart. hehe, eller vad säger vi Sjölund? hah:D

...tog bussen till Robert och där åt vi frukost och hade så jävla roligt åt ingenting alls men helt depp. Ville bara hoppa från altanen. Så pinsamt men var bara så less, Sedan när jag ligger och tycker att allt är jobbigt, Robert kollar på någon tre åring på youtube som inte alls kan spela trummor, så kommer Jens hem. Kastar sig i sängen bredvid mig och mår precis lika som mig. ALLT ÄR PISS! Så där låg vi i några timmar och bara ja, låg där. Sedan skulle dom duscha och dona så jag begav mig till Joe-Joe. Där åt vi lite lunch och låg i soffan och kollade på "den arge snickaren". Sen kom Elin dit så då pös jag hem! Inte riktigt så illa som det låter utan mer för jag var så jävla trött och somnade nästan. Åkte hem till mor och fick en matlåda, hon är så snäll. Nu är jag hemma, har ätit matlådan, legat i badkaret utan att orka shamponera in mig så det får bli imorgon.

Mina goda vänner är hos Linus på fest. Jag vill med men orkar inte,är så jävla trött. Sen är det ju match imorgon. Nu ska jag nog sätta på någon (film)jävel. Jag finns till hands här på soffan eller så  KANSKE jag har smitit iväg till linus!


note: Runstensdräparen Jonte Hedström





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0