Bajsis

Precis när jag paserat Valbo kom vi  i bilen på att vi glömde hämta min träningsväska på jobbet så suck vad jobbigt det blev. JAg lämnade av grabbarna och full gas kan man väl säga tur och retur Sandviken - Gävle på 30 minuter. Då packade jag även väskan så det gick undan kan man säga. Sedan var träningen lika kass som vanligt. Helt skit också! Inte att det gick dåligt men då coach Johan Haglund inte är närvarande är det dåligt. Tempot och massa slarv som han inte tillåter är ett faktum då. KASST! Jag gillar det inte. Det går inte att få igång alla heller. Delar av laget, men inte alla. Jävla bajs. Helt sur blir jag! As-kalas-viktig match på lördag med. Kom igen nu Aston!





.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0