Andreas i blåsväder

Varenda bokstav passar in på mig nu just nu. B-L-Å-S-V-Ä-D-E-R-!

Jag jobbar och men jag sliter inte direkt. Självklart finns det jobb att göra, men ingenting jag varken vill eller ORKAR ta på mig nu klockan 02:19. Det blåser som fan ute! Tur att temperaturmätaren visar fem plus, annars skulle man nog frysa ihjäl. Eller så skulle man nog blåsa bort, tacka dessa stålhetta bootsen för dess rejäla vikt. När man är ute och går är det precis som att vindguden Aiolos viskar i mitt öra "Jag har dig lövet". Snabb i käften svarar jag med Arnold-brytning "Get out of my ear. You fuck!". Hur som helst, Aiolos är borta nu.

Igår var det fest hos Linus. Ett riktigt kalas kalas! Det var en hel hop med folk där, det är alltid trevligt. Medelåldern var desto högre än våra vanliga supa-sig-dyngfulls-fester, då stora delar av Linus släkt var där. Helt mysig släkt.

Sen då? Jo, taxi hem typ, Kvällen slutade inte riktigt lika bra som den startade dock...

Klockan var runt 18:00 tiden då jag beslöt mig för att lämna sängen, helt underbart att sova så länge! Jag satt eller lade mig på soffan, som vanligt, på med Simple Plan - Save Me eller någon bra låt annan på den skivan. Låg där, och abra tyckte synd om mig själv. Sedan ringde Johanna och jag blev jätte glad för jag tänkte prata massa med henne:D Men i min stora glädje var det ju inte alls Johanna i luren utan Linus den jäveln, hehe. Han köpte en pizza och kom till mig så vi satte igång nya Madagaskar filmen, de är så roliga de små liven!

Nej nu ska jag kolla upp lite resor till självaste Amerika. Hasta la vista baby!






.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0