Det kom(mer...

Säkert spel in my ass "arsenal", ett arsenal att räkna med är dock Captain Morgan and her crew. Som ni förstår så har jag precis sett Cutthroat Island. En mästar piratfilm från 1995. Nu blev jag desto mer sugen på att ta ett sista minuten plan till solen då man såg det spegelgröna vattnet i filmen.

Vi vann våran match idag, 8-7 skrevs slutsiffrorna till. Inte heller en match med mer än godkänt resultat. Tre poäng fick vi iallafall. MEN vi släpper in alldeles för mycket mål! 38 mål på de senaste fem matcherna är ett snitt på 7,8 insläppta per matchoch det är inte bra nog för att vara med och slåss i toppen. innan de senaste fem matcherna hade vi 4,9 insläppta mål per match. Det är en himla skillnad. Vi har tagot uss ur svackan på tre raka förluster nu men det var inte något som övertygade. Sista serie matchen är på fredag ochdå står MIK Västerås som motståndarna. MIK vann mot Hagunda, i sudden death. MIK Behöver i och med det ett mirakel för att nå kvalplatsen (Hagunda ska förlora mot Hedemora). 
 
Det hela resulterade i att vi är klara serie fyra i årets upplaga av Division 2 södra Norrland, grattis Aston till er bästa placering någonsin! Den tidigare bästa placeringen var en femte plats. Nu är det tagg hela veckan för att avsluta säsongen på ett så snyggt sett som möjligt, med en vinst alltså!


Jag är inte helt frisk än, men samtidigt mår jag mycket bättre, vilket ni även kan förstå då jag skriver här! Det är fest jhos JOhanna Östlund ikväll men jag var tvungen att säga nej eftersom jag lovat mig själv att bli frisk så... "Ronin" är ju inte heller  där då han är borta på  badminton så ingen annan kan locka med mig då:D -Fan vad skönt endå! 

Nej nu ska jag starta ännu en film. Au reuar eller?





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0