Sjukerer

Jag har feber och kallsvettas. Halsen väger  ton och hostan eller näsan vägrar ge med sig. Det här är nog det värsta i sjukväg jag någonsin har kännt mig. Dock så hade jag de sjukaste verklighetsdrömmarna det lilla jag sov inatt. Bland annat så har jag haft massa problem med min bil senaste tiden you know? Och inatt drömde jag om det. Hur på tok för myckett det skulle kosta att åtgärda också vidare. Verklighetsdrömmar alltså... Helt sjukt iallafall.

Nu sitter jag på youtube och kollar på "the best music moment from the O.C".  Fan vad fin serie det är alltså och massa bra musik man fått därifrån. Undra om man ska börja se på den igen alltså. Någon med samma tankar?






"this is gonna suck. -yeah, welcome to my world". Luke and Seth talkin',




,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska vi se om hela OC Ante??? Jag är på! =)

2009-02-19 @ 22:13:51
Postat av: Jens

Jens var det

2009-02-19 @ 22:14:13
URL: http://djensis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0