So can you imagine?

Jag har adrig laddat hem någon Askungen eller Törnrosa ska jag säga. Den enda disney film jag laddat hem är Lejonkungen, om man inte räknar på Ice Age, Madagaskar och de där knäpp filmerna. Men lejonkungen är en sådan film som alla ska ha tillgänglig. Kanske världens bästa film för övrigt.  v

Idag hände det är helt vanlig grej men jag blev offret för första gången. Ett gäng smågrabar vars stam jag inte känner till, kastade en snöboll på min bil,då jag körde hemåt längs vägen. Tvärnit och ut efter ungarna. Fick tag i det boven, som faktiskt inte alls var så tuff som jag trodde. Tog tag i honom, släpade med honom mot bilen, från de andra pojkarna alltså. Jag sade till han att det var hemskt onödigt att göra sådär eftersom saker och ting kan faktiskt gå sönder och efter det fick han väl gå. Han nog lärt sig en läxa, han skämdes mest. Han traskade tillbaka mot sina vänner, lagomt munter och jag sätter mig i bilen då det självklart händer. Ännu en snöboll på rutan. Öppnar dörren och reser mig ur, då jag såg vilken av råttorna men då stog det några riktigt små pojkar där och bara skrattade. Sedan att de typ var 20 stycken och jag helt själv, förutom mitt monster åk förståss. Så jag lät tjuven löpa. Det var nog dagens, eller veckans händelse...

Igår kom Cams förbi en smula. Hon kom från sin hemvistelse så hon fick kliva av här i Gävle för att diska och sköte lite sysslor jag ligat efter med. Men nu är jag ikapp igen. Tack så mycket!:D Och imorse när jag började så slängde jag ut henne, helt kall och barmhärtig, precis som min image är. Nej det gjorde jag itne, hon hade skola vid lunchtid så hon behövde åka hem då för att plugga och så. Så vi ses till helgen snuttan!

Jobbshemat denna vecka ser ut som så att jag jobbar 05:30-15:00 till torsdag då jag är osäker, men jag ska egentligen jobba i helgen för att sedan vara ledig hela nästa vecka! Måndag-Måndag, wiehow!






Minns nu Crocodile Dundee ? Eller Steve Irwine som han hette. Han som verkligen dog för det han älskade mest (efter sin familj men det vet jag inget om). Visst var väl han också från Australien eller har jag fel? Jag kan tänka mig att hela Australien var i samma tillstånd då, totalt hysteri, som nu när även älskvärde Heath Ledger gick bort.
 

Farewell.






.

Kommentarer
Postat av: cams'

haha förlåt babe ;)

2009-02-24 @ 14:29:21
Postat av: elin

vilken bra låt antere :D

2009-02-24 @ 14:31:07
Postat av: chago::

i know ;D

2009-03-02 @ 01:20:47
URL: http://chago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0