gästblogging :)

Ikväll har jag fått den stora äran att skriva ett inlägg här. Vilken känsla va! Egentligen är jag inte frisk nog då Mats-Henrik himslef hann smitta mig med hosta och snuva på bara några timmar igår. Men vad står man inte ut med för lite trevligt sällskap. 

Vi såg askungen och snövit. På den manliga mannens begäran... Han hade laddat hem dem och envisades med se dem, så så fick det bli. Imorse skickade han hem mig halv sex på natten! Långt innan gryningen!
Nu har inte jag så mycket mer att komma med här. Jag ska återgå till att knarka halstabletter, tack babe! Och gå ut i kylan och frysa gompen av mig, tack gud! Sommar om tre månader bara... Eller jag vet ju inte hur det är här uppe i norrland förresten. Men men! 







Vi hörs väl ikväll snutten! :) Pusshaaj! 
/ cams

Kommentarer
Postat av: chago::

mmmh ljug!:D

2009-02-23 @ 22:21:34
URL: http://bellalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0