O'boy

Ikväll blir det tidig kväller känner jag. Jag är då verkligen helt trött. Det rinner ur ögonen när jag gäspar, kanske lite för jag är sjuk också... Hur som helst så har jag städat idag, inte riktigt så mycket som jag tänkte men vardagsrum, kök, toa och sovrummet är intakt. Lillesyster ska sova här inatt så hon håller på med våran kvällsmat. Varma mackor iugnen. Det var inte igår måste jag säga!  Imorgon ska jag jobba iallafall, var hemma idag för jag hade lite ont i halsen, därför jag helelr inte tränade. Det är styrelsemöte imorgon så jag känner att det kan man gå på även om man har lite ont i halsen, Att träna med halsont är desto värre, man kan träna så länge man inte har ont i halsen och feber förstås. Am I right?

Och detta eviga försöket att kunna göra  omdesignen här på bloggen som man själv vill ha den är inte lätt alls!  Men imorgon kommer Cams så i slutet av veckan ser den nog ut på annat vis. Ett löfte är ett löfte Cams :D

Nej nu är det mackor och O'boy så vi hörs!





.

Kommentarer
Postat av: lillesyster

LÄS MIN BLOGG DEN 11/2.

det är en liten önskelista vad jag skulle vela ha när jag fyller 18. men du kan va lugn, de är bara två önskningar. ;) lavja.

2009-02-11 @ 20:55:44
URL: http://bellalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0