Awemawepp awemawepp awemmawepp...

Hard work work...

Denna helg har jag varit i Sundsvall, eller rättare sagt fredag och hemfärd tidigt imorse, sov inte allt för mycket så det tackar vi för snuttan. Det åker en hel drös mws unga mödrar på tåget mellan Gävle-Sundsvall. På vägen upp igår var det en 20-årig tjej med en jätte söt liten skitunge. Jimmy hette ungen och kunde bara säga mamma, vad jag förstod iallafall. Hur som helst så satt ungen och kollade på mig med ett flin nästan hela resan, helt söt! Kan man inte typ hyra en unge? Hemvägen imorse, jag var helt trött och ville bara sova men det gick inte. Jag måste ha någon form av sömnproblem... På stationen efter Sundsvall kliver det på ett gäng, var av ännu en ung mamma, typ 20 år. Kackel hela vägen och hon var så dryg #¤|%=!. Hennes unge, var ful också.

Hemma i Gävle hämtade Oskar mig på stationen och vi lunchade på gallerian nian. Pasta parmaskinka och soltorkade tomater, mums vad gott det är! Men man får så himla mycket så det gick inte att äta upp denna gången. Sedan systemet och inhandlade ett gäng vars färger var blå för att sedan åka hem och sova två timmar innan det var dags att åka till jobbet. Hem och la mig direkt men gick inte att sova nu heller. Först med drygt även här 30 minuter tills det var dags att vaknade somnade jag, vaknade av klockan men valde att snooza och det gick ju dom vanligt när man ska snooza. Två timmar sent, trött och hungrig. YEAH!

Snart slutar jag iallafall. Låsa och släcka ner jobbet, för att sedan duscha. Sedan ska jag ringa Oskar och höra var han håller hus. Jag är välidigt trött iallafall så får se vad det blir för aktiviter som står för dörren, heter det så?

Aja, sweet dreams suckers:)





.

Kommentarer
Postat av: cams'

Men tack själv hördu! Vem var det som plötsligt blev hungrig klockan halv fem på morgon och tömde kylen med ett jävla väsen?

2009-02-08 @ 12:01:53
Postat av: chago::

jaaa du fröken:O

2009-02-08 @ 22:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0