Bamse fyller år, vilka tider...

21 år och fortfarande varken gift, pappa, rik, hundägare, villaägare  men jag är ganska nöjd endå.
 
Jag har mitt sällskap, ett barn har jag dock inte. Men det vore endå lite  jobbigt med en liten Hertz också. Allt detta ansvar skulle nog förstöra tiden i livet som man, enligt mig, ska leva livet. Fast skulle lille Hertz  mot förmodan bajsa i byxan skulle jag glatt byta blöja.
Hund har jag inte heller, men samma sak är det dock här. Skulle hunden bajsa så skulle jag nog glatt lämna bajskorven längs gå gatan. Rik är jag inte heller men jag har ju (oftast) mat på bordet. Lägenhet har jag ju faktiskt, eller i drygt tvåoch en halv månad till iallafall. Sen får vi se vart jag ska bo...


-Jag har mina underbara vänner och min underbara familj. Det klarar man sig lääänge på! Även om man är 21 år eller om man är en liten liten hund.

Jag skickade precis hem mina godaste vänner från födelsedagsfikat. Skorpor och the bjöds det på. En blivande tradition kanske. Glasstårtan gick väl an också måste jag säga. Även om det blev med över än vad jag förväntade mig...

Godnatt nu allihopa, tack för ikväll och hoppas mitt halsont går över snart...







.

Kommentarer
Postat av: bella

grattis igen bigbrow <3

2009-02-18 @ 13:26:58
URL: http://bellalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0