trött - bara förnamnet

Igår var det en sådan där dag det inte alls gick att sova. Jag var så himla trött så jag tänkte strunta i att träna. Men då jag inte fick tag i tränaren så åkte jag dit endå, och tränade. Det gick väldigt bra också, helt skönt. Sedan när jag kom hem satt jag och snuttan och pratade hela halva natten... Sedan när vi vaknade så var det istort sett att åka till stationen, vilket vi höll på att missa för att jag körde vilse. Helt sjukt. Eller jag glömde någon avfart så det vart fel väg. Precis han cams med tåget iallafall.

Idag då så har jag annars hjälpt Oskar att flytta så nu är han mer eller mindre färdigflyttad till sin stora fina tvåa i Sätra. Snart flyttar även jag, men var det blir, förblir nog en gåta. 

Nej nu lär jag sova. Är helt förstord av detta inte sovandet. Jobbbar om en timme och 45 minter också juöh. Åååh!





.










.

Kommentarer
Postat av: frajdo

och det där är ju min låt :)

2009-02-05 @ 08:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0