Me and the lapy

Jag skrev precis ett inlägg som av någon anledning bara försvann. HUH! Inte roligt alltså. Det handlade i det stora hela om att jag idag signerade på för Aston kommande säsong och att jag såg fram emot det då det är härligt skitsnack i laget och att det är en bra förening bla bla bla jag vet. Men det är fakta. Jag ligger i sängen nu faktiskt, med kassörsdatorn som Oskar så snällt har lagt in diverse mer och mindre nödvändiga program, helt enligt min begäran.

Så nu är det väl dags att sova, jag är fortfarande sjuk också. Inte såligt alls, Någon som har ett hörn med i dne leken är iallafall sovguden - Puvljiu. Man måste sova när man är sjuk ju! Och det går inte så himla bra när man jobbar tidiga mornar. Jag vet inte om det finns någon sovgud, heller inte om han heter Puvliju. men min sovgud skulle få heta så iallafalll.

Imorgon ska jag besiktiga denna lägenhet, uuuh det närmar sig en flytt! Så jag måste även ta tag i vart jag ska bo sen, mina kära vänner bjuder så klart hem mig. Så kanske man snyltar hela sommaren? ser ni dollar tecknet framför er? Som kassör ser jag det väldigt bra.

Godnatt macken, ses imörn!






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0