Katastrof - säsongens bottennapp

Blickarna framåt men lördagsmatchen slutade i  KATASTROF. Förlust och storstryk,.Skamligt och utskrattad... 8-1 visade resultattavlan med drygt tre minuter in i tredje peridoden och vi tog time out. Jag blev inbytt och det gick genast bättre, nej. Två sekunder senare fick jag chansen att presentera mig men åttan blev genast en nia. 9-5 kunde siffrorna skrivas till efter att vi lyckats snygga till siffrorna något.
 
I och med denna katastorfmatch är även den teoretiska chans borta vi haft för att kunna hamna på andra platsen - kvalplatsen. Vi blev även nedflyttade till femte plats i antalet insläppta mål. Vad i helvete! Ååååh... Tredje förlusten i rad också. En rejäl formsvacka som heter duga! Det antalet förluster hade vi inte ens under för- och seriesäsongen fram till nyåret som var nu! hah!:D  Vi, Aston kan nu sluta tre som bäst, precis som jag sa redan innan serien började, "topp tre hamnar vi". Så nu är det upp till bevis, behöver dock lite tur att trean MIK Västerås förlorar nästa omgång mot tvåan Hagunda. Kämpa på sista omgångarna nu så att inte min tro, mitt vetande, var fel redan från första gång.

-Jag har även bestämt mig att förlänga mitt kontrakt med Aston, även om det känns tungt nu efter helgens, ja...  Så imorgon,  tisdag, hamnar förmodligen min magiska signatur på IBK Astons namnlista! AIK ringde ju aldrig för fabian.  Vill du hindra mig så är stunden väl inne hoho:D







.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0