kan inte sova ju...

Vad drygt där är när man inte kan sova. Jag har l egat med en massa tankar och skit som gör att det inte går att sova, drygt som tusan. Självklart så ska man jobba snart också. om 48 minuter ska jag infinna mig på jobbet. Men det är ju perfekt, sover ju inte över iallafall.  Så den senaste timmen har man ssuttit här på soffan, inlindad i täcket och läst massa innebandy medan jag lyssnat på musik från youtube.





Innebandy gästrikland går under ett samlat ord som stavas missar. Samtliga lag i gästrikland missar det de fightats om,
-IBK Aston är ute ur striden om kvalplats till division ett i årets upplaga av division två södra norrland. Det är endå så man måste säga. Tre matcher kvar och och fem poäng till andra platsen. Det är helt klart svårt att kunna ta in dessa tre poäng som kommer att stiga...

-IBK Runsten spelar inte division ett nästa år. En allt för lös trupp och en ledning som går under all kritik. Tyvärr inte distriktets bästa lag i tvåan.

-Fiskmåsarna missade ju också. DEt endå som är här för är attt förstöra för GGIK, som de även iår missade med. Haha!

-Gävle GIK missr första platsen ännu en gång. Urk vilket jooigt läge, fyra poäng efter Sirius. Ett Sirius som heller inte kommer att tappa fyra poäng. GGIK får ta nya tag nästa år. In med nytt och ut med gamla. Lösa rykten  hur en del viktiga kuggar är påväg at lämna?  

Nej nu ska jag bege mig till jobbet för att hålla tågtrafiken i Sverige levande.

note: Visste du att hastighetsrekordet i Sverige är 303 km/h, Det var även en regina som tog det.





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0