för idag

Febern är över! I och med det anser jag mig frisk, nästan. jag ska iallafall åka ut till Sandviken och kolla när vi kör över värmlandsgänget Hagfors. Det ska bli roligt att se matchen från läktaren, en kaffe i handen och en smält kokosboll i fickan. Inte riktigt men det blir roligt. En annan tanke jag har är att kanske åka ner till Uppsala och se när Hagunda blir överkörda av Västerås?! Men vi får se hur det blir med det.

Dagens vinnarspel lyder

Arsenal - Sunderland 1 till 1,4
Man Utd - Blackburn 1 till 1,25
Barcelona - Espanyol 1 till 1,22
-PLUS 5% I TRIPPEL BONUS GER ODDSET 2,25.

Där har ni dagens feglir då det inte går att spela på Aston och 2,65 är oddsen på Västerås?! Man skulle nästan lagt ett bud där. Fast hagunda är jävligt bra ju, 1,60...

Nej nu måste jag klä mig varmt för nu bär det av till Sandviken woohoo!






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0