finalen som försvann

I lördags var det final i allianshallen och sporten hette innebandy. Jag kan sumera matchen som så att Hagunda var det bättre och bollförande laget. 75-25 i bollinnehav och 35-21 i skott. Det förklarar även matchbilden. Hagunda trummade på och vi höll igen. Vi är riktigt med i matchen. Först med fem minuter kvar av match får hagunda in det viktiga 4-3 målet som de sedan kan utöka till 5-3. Vi kommer inte tilbaka efter det. Då de sedan kan avgöra med 6-4 målet i öppen kasse.
Jag gör min bästa match för säsongen tror jag men det räckte inte juöö... hah:D KOM IGEN NI Å NU!

match referat finner ni om så önskas på Hagundas sida. http://www.hagundaif.se/innebandy/start.php


I och med förlusten så är vi väl endå borta från kvalplatsen. Surt men men...

-Äntligen är coach Haglund tillbaka. Syntes direkt på kvällen träning. Att kunna kombinera roligt igen men att endå vara seriöst är perfekt. Det är Aston. Nej jag jobbar  05:45-14:00 imorgon så jag borde sova nu..





-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0