Men lille!




Kolla vem jag hade för besök idag då, finbesök! Den lille husmusen ville följa med mig på träning. Jag märke han först när jag öppnade träningsväskan medans tränaren berättade om dagens träning. Jag öppnade väskan och halvsåg att den kolla på mig men trodde inte de var en mus för jag stängde locket liksom. Sen ner igen och utbrast mig typ FYFAN! Alla kollade på mig medans jag stormade ut ur rummet med väskan för att sedan släppa ut den. Lille husmusen! När jag kom tillbaka så frågade tränaren om det var en orm. Jag svarade lite stolt; "Nästan så. hehe" Schnuffsi! Så nu sprider jag lille musfamiljen men han kommer nog hem snart igen. Hoppas jag:)


Vilken spännande dag alltså. Ska ringa min kära nu. Tjah rå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0