Kallt i huset dårå.

Ja har precis duschat och lagt mig på soffan under filten, igen. Varje dag ligger jag här under filten i samma hörn. Helt klart bästa stället i huset. Idag gjorde jag även debut i korphockey! Matchen slutade med seger till vår favör, siffrorna 7-4. Jag gjorde ingen strålande match men gjorde en bra räddning. En kille kommer typ fri och det blir retur och jag typ slänger mig och räddar, med k*ken. Fyfan, var borta nere i forster ställning en stund där. Men eftersom det blev retur igen så var de bara att upp på benen och huka ihop sig och låta bollarna glida ner. Mohaha! Stackars.

Idag har det nog varit den kallaste dagen denna vinter. Minus 14 grader har den stått på somlägst, ner jag kollat. En polare sa att de var minus 21 men nja. Imorgon är det dagen d. fast love day. Dagen L då. Min bebis kommer hem <3 Klockan nio på morgonen ska jag spela match med b-laget, mot lokalrivalen Runsten. Igen alltså. Hoppas jag kan stå denna match då... Lite snuvig är jag dock. We'll see how it goes, how i goes, how it goes again. Sedan då kl 14 är det årets sista seriematch, mot Norrby, vinst 6-5 senast. Blir nog 6-4 till oss denna dag. Hoppas vi spikar igen men blir svårt, som alltid.

Nej, jag orkar tusan inte åka till Sandström och se film. Ska fan lägga mig tidigt idag igen. Det är asnice att föra de.

Sleep tight you.



Kommentarer
Postat av: olsson

Blogga då!!!!!

2009-12-29 @ 22:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0