i väntan på något gott

Igår när jag åkte hem ifrån jobbet så slog tanken mig ganska direkt; Var är min hemnyckel? -I mammas bil så klart... Så klockan ett på natten tänkte ja hur fan jag skulle göra. Jag ringde den som jag trodde hade mest chans att vara vaken, rat. Och det var han. Så dit åkte jag och efter att vi bara suttit eller som jag, legat på soffan så bestämde vi oss för att bära in tvn i vardagsrummet och spela fifa. Sandström vann totalt efter att jag som vanligt blir så dååålig efter några matcher. Första matchen vände jag iallafall 2-0 i halvlek till slutresultatet 2-3. Ibra 2, Iniesta 1. Efter ungefär sju spelade matcher så var det dags att sova, försöka iallafall. Så försökte sova men orolig som man är så gick det inte, kanske dels för soffans skull. Jag låg mest och kollade på mobilen. När jag vaknade vid tolv efter att min mor ringde var det dags att åka hem. Någonting att glädjas åt så hade jag iallafall fått sms från polisen, mitt pass är klart. wie...

-Till Palm! Jag vet att jag lovade dig att jag skulle upprepa en av dina fyllenätter från paradiset men jag vet inte om jag kan uppfylla det. Jag ska försöka dra med mig Jo.Olsson, vi är nog de två största virrpannorna här hemma när du och Raban's gone... Men vi får se, största anledningen är att jag kan nog inte yra omkring barfota och vakna nere på baksidan med sår över hela kroppen (det är minus fem grader här så jag tror inte jag vaknar riktigt heller). Hah! Men kul vore det helt klart! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0