"en döner med extra dön"

Imorgon är det äntligen dags! Dagen jag längtat dagar, efter dagar, efter dagar att vakna till. Nu är den här! Då lämnar jag Gävlestad för evigt. Jag byter Gävle mot härliga katalonien. Men katalanerna, är det något folk jag kan komma att trivas med? Det blir inte lätt för en norrländsk gävlebo som mig... But who said it should?


 "Ett litet steg för människan men ett stort steg för Andreas."


Omkring klockan 23 landar jag på airport de girona, nej så heter den kanske inte men girona, några mil utanför Barcelona. Staden som aldrig sover? Jag skulle säga så efter det jag har hört. Så min stora tanke lyder. Vem ska jag snacka med för att få kontrakt med FC Barcelona? Fast jag får ju inte representera andra klubbar än IBK Aston. Gah!

Imorgon möter jag den bästa som finns, förutom du som läser detta då <3

Imorgon mina vänner.

Imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3<3<3

2009-12-08 @ 22:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0