Back to reality.

Snacka om att det måste varit gjort att jag skulle hem igår. Det regnade när vi sa farväl och jag klev på bussen. inte nog med känslan att behöva åka därifrån, så var det regnet. Ganska fint kan nog tyckas. Jag hade en underbar tid nere i Barcelona iallafall, men nästa gång jag flyger så ska jag inte vara ap-bakfull.

Vi var ut på lördagen. Eller vi festade. Först satt vi hemma och drack hemgjord sangria med massa frukt. Sedan drog vi på förfest hos en av Fredrikas jobbarkompissar, jag och nio tjejer... Om Per och Agnes sägs vara i paradiset? -Jag var i Barcelona med min kära! ♥ När klockan närmade sig ett kanske? Efter ja, kanske två liter sju procentig sangria, drog vi vidare. Vi tänkte först dra på ett ställe som heter Apollo som sägs vara sjukt stort. Men vi drog på en hemmafest istället.

Som vanligt i tid att det är dags att dra till krogen så köper man paki-öl. Pakistan öl. Det är vanlig öl, eller säkert smuggelöl av någon form som massa pakistanier går och säljer på gatan. Och jag säger massa för de var överallt. Sedan var cirkapriset en euro men det gick så klart att pruta. Så man köpte ett gäng sådana med till festen. När vi kom fram till festen var det bara massa svenskar där. Några riktiga sköningar. framför allt en kille som var så jävla lika Robert!:D Så jälva skön. Åååååh, snart kommer min Robert hem hah:D
Sedan var det en kille där, med tatuerat arsenalmärke på bröstet. Hehe. Ja, jag är väl ingen anhängare alls men jag sa att jag var Liverpoolfan... Så vi satt och snackade där. Sen när klockan var omkring sex kanske?! Drog vi hem.

Väl hemma så var det ett chips-korv-pommes-säckervaddsstånd som jag var tvungen att handla på. Två pommes och en chipspåse. Sedan när vi fått allt och jag vänder mig om för att gå så frågar Fredrika kassörskan om det var betalt, stupido!:) Have it your way... Nejdå. Sen gick vi hem.

Tack för en kanonvistelse! Nu ska vi (jag) gå till Linus nya lya. Hörs då:)







babe


-En bild från fredagens sangria mys, samma kväll jag upptäckte den, sangrian alltså. På lördag förmiddag kilade jag till affären och köpte fyra stycken en liters vin, tre citronet, tre apelsiner och ett äpple. 107 kr gick det på ser jag nu. Ganska billigt va?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0