chago vs. tjago

I symfoni, Tjago sjunger.

-Ingen förstår hur dåligt jag mår...

Chago grämmer sig i smärta.

-Varför mår jag inge bra?



Fan vad jag mår dåligt nu känner jag. Helt utmattad och denna hosta jag nästintill haft hela året har blommat ut igen. Undra om det är något virus som cirkulerar om och om i min kropp? Jag mår iallafall inte helt okej nu. Proviva jordgubb, blåbär/hallon juice och makaroner som puttrar på spisen är receptet som ska rädda mig.

Om det inte är ett virus så har jag en teori om vad som spökar eller lever om i min kropp. Helgens kalasande som satt sina spår? Lite mat, mycket sprit och lite sömn. Kan det vara diagnosen på min ohälsa?

Jag svär tusen olika svordomar och vägrar att  bli sjuk nu. All makt åt Tengil men jag vägrar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0