when darkness turns to light...

the all american rejects har jag åter börjat lyssna på, väligt mysiga låtar, bland annat denna. it ends tonight, alltså:)
även en annan låt jag är ute efter, en i samma sorgsna klang, jag gillar helt enkelt sorgsna låtar, fast jag inte är sorgsen alls. wierd, strange, slemmigt men mättande, säg vad du vill.

dagens dag har beståt av följande, började jobbet 05:45, kom i tid (plus för det)), sedan har det inte vart allt för mycket att gra på jobbet, så klart finns det alltid göra men det är en fråga om ork, idag orkade jag alltså inte jobba, mer än mina arbertsuppgifter för dagen. kört lite lok och motorvagnar typ. jag lämnade även in bilen för kontroll och ev. omlackering av den bakre spoilern efter att jag blitt påkörd förrförra veckan. fick en kanon bil, samma bil, alltså volvo familje kombi, men en nyare med manuell låda, såväl turbo. turbo gillar jag. :D så jag kör som vilken annan ungdom skulle gjort, om han hade en sådan lånebil. hoho^^.
så varför ahr jag ens en tråkig volvo kombi? vissa har dragit slutsattsen att jag är ute efter en mogen kvinna med barn, då jag cruisar runt med en barnstol i framsätet. -kan va så:P eller så är det för jag har snyggaste bilen man kan ha för den prisklasse? -kan va så:P  eller så är det för jag är uppväxt med just volvo kombi. -kan även va så ;D

(är du rädd för snusk och snusk, läs ej. denna spalt).
 sen så har jag såklart rakat knäna igen, men denna gången så skar jag sönder knät. typ världens största ostbit! (fast de var ju inte ost). sedan ännu en blodig sak, jag gick in i en avkapat parkeringsstolpe också. skar så klart upp en reva på typ sju cm på smalbenet, iuuuow! men det som inte dödar det ____.

fotbolls match! blev så klart förlust. igen. 6-2, jag lyckades iallafall göra ett av våra mål. så de va kul. sen så gjorde ja ju andra assisten på vårat andra mål, det första alltså (0-1 målet), jag slog hörnan som sjölund skarvade vidare så gjorde fab mål.

nu sitter jag i soffan, nu duschad, nyrakad - you name it och inväntar mina chicken bitts och makaroner! muums! makaroner är världens bästa upppfinning!

innebandy. idagvar det ingen träning, vi hade istället ett nästan två timmar lång möte, om försäsongen. 17 matcher, 11 vinster, 2 oavgjorde och 4 förluster, alltså en helt ok försäsong. jag har precis sumerat min statestik över försäsongen och den ser ut på följande vis. 10 matcher, 34 insläppta mål, d.v.s. 3,4 insläppta mål/match. vilket är bättre än jag haft någon fförsäsong innan. sosongen 08/09 går mot ett kanon år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0