vinnaren är:

den förtjusande, andreas lundin!
-yes!  tack tack, jag visste redan att jag skulle vinnna så. tack tack. -hah va?!;D

äntligen är bilen "fixxad", d.v.s. bytet av det ena framljuset är klääärt! men det tog ju bara sisådär tre och en halv timme! för att sätta i den nya lampan krävdes det att man skulle ta bort hela fronten, alla frontlister och ut med hela strålkastarinfästningen. sedan var det ju "bara" att sätta i den nya lampan, ja tjena. tänkta, pilla, tänka, pilla, tänka, pilla, (men det är ju jag bra på ;D kanske inte så bra på tänkandet). sen var det klart!  så nu sitter jag jäligt nöjd här i soffan och bara beundrar mig själv. med en halväten pizza framför mig.det vart alltså ingen löpning idag. sammtidigt skönt att vila träningsvärken man har i maggen (magen alltså). om lite drygt en och en halv timme börjar jag jobba, 21:45 - 06:00, så räkna med en del bloggande.
                                                                                          -på återseénde...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0