vart är den?

igår läste  jag en intressant artikel i metro. en tydligen känd sensk författare, har släppt en ny bok. "ofrivilligt singel", det var ett intressant stycke som jag fastnade för. så med några få ord ska jag beskriva den på ett djuriskt sätt, hehe. en krokodil pussar en annan krokodil, och när den andra krokodilen pussar tillbaka sticker den första ner på botten igen. så i min förtvivlan så letar jag för fullt efter den artikeln på metro.se, men utan framgång. 
lyssnar nu på frida ft. headline - upp och hppa (melodifestivalslåten you know) . och i andra versen så sjungs just "ofrivilligt singel" vilket sammanträffnde, eftersom jag bara hört den ett fåtal ggr och utan att "ens lyssna på texten".
 så det var skumt.

nu lär ja dra. hard work work..

Kommentarer
Postat av: soff

vilken slump ;P

2008-09-18 @ 15:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0