thriller

inatt var en sån här natt med massa konstiga drömmar. allt från go-cart till jag vet inte vad längre hehe. robban väckte mig iallafall då han traska in bara, har har fått förtroendet att ansvara för min näst sista nyckel så. iallafall, han klampa in och öppnade typ alla fönster och dörrar och skrek om hur varmt och eländigt väder det var, nyvaken som man var höll man ju på att frysa ihäl! dagens planer var att hämta malin och johanna för vi skulle storhandla, vilket vi gjorde rätt direkt. det vart willys och rusta. men kylen är endå inte full... efter det åkte vil till statoil och tankade, min bil så klart.

självklart ska man tanka på statoil då de har butik och personal på sina tankställen! är inte klar nog i huvudet efter all stark sås från thaivagnen, att argumentera för men så äre;D (detta art konstigt).

iallafall så stressade man ju så klart hem för att hinna prata me grabbarna  på msn om när ja ska hämta dom, vilket var exakt då ja kom hem! men då visade det dig ju att jag var en timme tidig, phu! vi har gjort en uppryckning i våran bil nu . de var "länge" sen vi kom försent till samlingen! innan så har vi nästan jämt ringt och meddelat at vi blir lite sen. oftast blire gilving smo får skiten hehe:D det var så roligt en gång, då vi va sen innan vi hämtat gilving, så vi ringde coach och sa att gilving hade glömt skorna så vi lära åka och hämta dom. sedan när vi väl kom fram så sa coach någonting om just hans skor och han fattade ingenting! hah. de var ruuuligt:P

nu är jag ledig fram till 21:45  på måndag så det blir en skön och lugn(?) helg. cam kommer imorgon, stannar hela helgen. wie:D match på löredag och eventuellt om man dyker upp på lagfesten senare på kvällen. sist jag festade, minns inte när de var nu, jo i lördags, så vart man ju full som ett djur och söp bort nycklar och mobilen, som jag i övrig får tillbaka ikväll! fick se en video på jölunds mobil sen i lördags, haha! inte ett minne från det! jag hade solbrillor och en michael jackson peruk, dyng full! tur att det inte vart fyllecellen, för där ligger jag illa till. mer om det en annan gång.

packa väskan nu, snart träning!


innebandy. pp och bp träning mot alba börjar ikväll, en gång varje ojämn vecka ska vi ha det. det är bra! extra träning vilket gäller pp och bp. alla kommer lägga ännu mer fokus då det är alba som ät motståndet.  såg preci att det är vi som är de stora favoriterna mot borlänge på lördag. 1.35 är oddsen på oss. anmärkningsbart då borlänge ska vara med i toppstriden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0