Sahara Hotnights - Cheek to cheek

BILTEMA - BILLIG TILL BILLIG!



bligt, men de har då fan inte de produkter man är ute efter! matrealbrist, matrealbrist och matrealbrist. uppsala såväl sundsvall har inte den var ajag är ute efter. en xenon lampa till min biljävel. pris 370 kr/st  på biltema över 900 kr/st på övriga affärer. därför blir man lite purken/ledsen/sur/förtvivlad/arg/besviken/illa till mods, fan också. så jag ska snart pallra mig till volvo och köpa en sådan, men borde byta den andra i samma veva, dels ör det kan vara ett annat sken på den nya, och så att man har en tills nästa går sönder. måste även byta en lampa till bakljuset. så jag har det jag ska göra idag, fram till träningen. det är sen träning idag 20.30-22.15, det är så segt att träna så pass sent. :(

note: min mobil är återfunnen! fan vad bra, dels för det vars oskars mobil, och så ja slipper spärra och beställa nytt kort, igen. ännu roligare också att jag hittat nyckarna! snacka om kanon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0