road killed roadkills

Kom precis hem, har flängt till falun och spelat innebandy som jag inte ens spelade. satt på bnken! men d gör inget, för vi vann endå. :D sen så åkte vi hem direkt för att ladda till morgondagens matcher,
lär åka hemifrån kl 06:30!!! SHIT ALABAMA, de blir jobbigt. 
-men det går fort attt köra dit, tog 50 minuter hem så ligger nog runt timmen imorgon bitti. kan ju inte brassa på i 180, både med tränaren i bilen och ett trött nyvaket huvud...

fn vad mätt jag är, jag åt nyss max:D den nya hamburgaren med chips och salsa, faktist god! jag orkade itne med chili n' cheesen så de ligger i kyylen (A)

upp tidigt som fasiken. åka till falun. spela lite matcher. åka hem från falun. och raka vägen till sundsvall för att välkomna min käre(!) vän till norrland:D

tjahråååh!

edit: inatt åker grabbarna grus till magaluf, där det inte ens finns måsar, väll? :D 
(när dom rockar, hoppas jag dom gör det bätttre än orups bakgrunds dansare!)  
robban ska dricka!

http://www.youtube.com/watch?v=pCXi1KxN9RY
-klicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0