∂ÑÐΓËãζ

sundsvall - drakarnas stad. (skvadern).

...ännu en cupseger med ibk aston, det känns väldigt roligt. två cupsegrar utav två möjliga. alltså, tio matcher utan förlust, och två hållna nollar på två matcher irad, så inför helgens seiriepremiär i div.2 södra norrland, känns det väligt bra! jag tror verkligen på vårt lag iår, dock så säger oddsen 30 ggr pengarna, och en sjunde placering.. (vi får väll se!)

som ni ser så står det sundsvall och drakarnas stad och varför? -jo, jag har spenderat stora delen utav helgen där, hos cam. min norrlands-skåne kompis xD

sundsvall har likväl gävle en massa kulturella saker, så som våra färgglada bockar så har de sina färgglada drakar. vilket jag inte har en aning om varför, varken vi eller dem.. såg dock inte elliot (den kända barnhistorie draken).
på lördag kl 1700 så gick vi på fotboll, gif sundsvall - elfsborg. matchen slutade 0-0 men det var en bra match med massa målchanser åt båda håll. en extra
STAR ari skulason, den ettrige isländaren(?) i gif. efter matchen, som spelades i knappa plusgraderna så begav vi oss till sf, för att se batman! filmserien man vuxit upp med (men hade dock inte några större förväntningar på filmen) jag brukar inte analysera alltför mycket så tänker inte göra det nu heller, men den var lätt värd att se!

edit: bruice wayne äger gotham city.


jag kom hem till gävle sent på måndags kvällen, efter att ha kört som jag "stulit bilen och bensin!". hehe, det var roligt om man var med när det sades.

-PEJS MAN!


Kommentarer
Postat av: cams'

fan va ball blogg:D

2008-09-15 @ 18:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0