morningskate, where did you go?

tänk dig hockeyspelarna, åker till match en bra stund innan matchen, så de klart och väl hinner träna - känna på isen, käka lite med laget och bara vara så mycket coolare än alla andra i alla andra sporter. varför är det inte så i innebandy? iallafall inte i någon av de lag jag spelat i..

jag vaknade klockan 10 idag, eller klockan väckte mig. i mån av att hinna precis till samlingen som var kl 11.15, men det var ju en imme senare ju, 12:15. så det är lugnt som faan att ja hinner! :D har gjort mig redo för dagens uppgift så bra som möjligt. käkat stadig frukost - makaroner och kättbullar! så jävla gott. duschat och ska snart iväg och tanka och hämta utrustningen på jobbet, tvättade den igår så det hänger på torkpåjobbet. sen ska jag hämta guran, gillving och sjölund, my crew. sen bär det av till hedemora! jag vet dockinte vart arenan ligger där. borde kanske kollas upp.

sitter nu och diggar lite rihanna (dam dam di dam dam dam di dam dam - disturbia) håkan, larsa och simple plan!

pyser nu, hör av mig efter matchen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0