inlägg nummer två here it is. wiehow!

dags för inlägg nummer två som sagt. jag sitter på jobbet nu och filosoferar.
alla vännerna är asfulla på slicken och jag jobbar...
efter krogen ska dom på efterfest och jag jobbar...
 sen ska dom sova och jag jobbar...
ingen av dem har jobb så, förutom robban, men han super istället! (ingen sympati jobbar med mig).



dagens arbete har bestått av fekalie tömning och vattentryckning på tågen det vill säga att man tömmer tågen på
BAJS OCH KISS och fyller på vatten.
 det är vad man gör med tågen som rullar in i stall (stall = min arbetsplats)
om det inte är fordonsbesiktning på dem. det är du som när man besiktar bilen men det är tåg besiktning, så om de finns stora fel, som vi inte kan/hinner åtgärda, så ställer vi av tåget så det inte får gå förens felet/felen är fixade.
typ.



annars har dagen sett ut som så att jag blev väckt av att jag var tvungen att betala för ölen vi köpte igår, 520 kr. så dom stog nedanför min lägenhet för att skjutsa mig till bankomaten. och i bilen satt även hennes lillelillelille dotter, kanske ett och ett halvt år, vad vet jag(?!), men as söt!:D så det var lättt värt att vakna då, fast klockan var typ 13.

-nu ringer mat- och so klockan! C'ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0