gone, in (less then) 60 seconds!

jag fick bort nedanstående inlägg, det som alltså inte finns kvar längre! hah. det som stog i det var som sagt min statistik från förra säsongen. låt säga att jag håller samma standard denna säsong, alltså samma antalet insläppa mål per match, så släpper vi in färre mål än vad favorit tippade lesjöfors/filipstad, hagunda, borlänge såväl mik västerås gjorde förra året.




"det är svårt att hålla nollan, ibland rullar bollarna in".
// peter sjögren målvakt i mästarna warberg och förste keeper i landslaget.

-skulle jag ange en förebild i innebandyn så vore det då nog just han.

∏u är det dags att gå upp och duscha, slutar ju snart! another rough night... right? goodnight!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0