gäsp

jag är skit trött! men jag ska inte sova. jag ska kolla på hockey nu, leksand mot troja/ljungby, av anledningen att leksand är en av de lagen som lär vinna för att mittt skit tips ska gå in. har tippat sex matcher.. fotboll och hockey.
satt 300 kan vinna 2800. vore najs me lite extra flis!:D inte för ja har dåligt ställt, men den som har mycket vill ha ___.

jag ligger bara vid datan. funderar på tt knäppa en öl, cider eller en tonic burk.. eller ska jag dra till nån polare och se matchen? hmmm... ja ska ha alkohol iaf. hah, det kan inte låta bra alltså. jag börjar jobba kl 14 imorgon så visst hinner jag supa lite allt:)

jag missar kanske träningen imorgon frö att jag jobbar. men ska försöka smita ifrån. seriestart lördag så lär ju va 100% redo!


seriös blogg, hur får man till en seriös blogg? jag ärr ju seriös när jag bloggar. men ja har ingen fin bakgrund. och inte så många läsare. men det kommer, när jag får till min bakgrund och får lite läsare, kanske. en annan faktor är ju hur man skriver, alltså tyyp, en journalist borde ju va kung på blogga. en av de bloggar jag följer är just en journalist, den bloggen är jäkla bra. men den är engel och har inte alls någon cool bakgrund eller något sådant. bara massa inläggg,  bilder och fakta.. så det kanske är där jag hänger mig, lite för lite fakta?


jooo, bläddrade bland mina bilder nyss, know that girl? i do, alex, rån oc ju. hon av min favorit en sväng där. typ som lucas i one three hill. fast olika. typ :D

 <333 :D

hoppas tippset går in. hoppas tippset går in. hoppas tippset går in.

snart kommer sandström och hämtar mig, vi ska se på sporten där. och öla. heheh. han ställer upp och skjutsar mej, ur och retur alltså. så han dricker inte. linus kommer också.

innebandy. läste på den där bra bloggen, http://gd.se/sport/bloggar/zorrobloggen, ännu en liten notis om vårt innnebandylag. det är alltid kul att läsa bra saker som man vet att man är delaktig i. dock ännu roligare när ens namn står.

tack och hej leverpastej, ses sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0