fredag-lördag-söndag-måndag!

Πu var det länge sen jag var här! vilket till största delen består av att jag vart fullt upptagen NÄSTAN heeela helgen, av cams påhällsning! men det var lätt värt'e, hoho^^.

hur som helst, så piskade vi borlänge på hemma premiären i lördags. slutsiffrorna stannade tillslut på 9-5 då vi (eller rättare sagt jag) släppte in två skit mål sista fyra minutrarna. vi har fått en smakstart utav årets upplaga av div. 2 södra norrland med vinst de första två matcherna, ser man tillbaka på försäsongen så har vi 13 matcher i rad, utan förlust, dock en oavgjord mot falun ungdom i f.d. jolly cup.  läser också på våran hemsida att aston aldrig haft en sådan bra säsongs öppning som iår, så det bådar gott. personligen så har man inte uppnåt klimax ännu, vad det beror på vet jag ej. vilket jag hoppas och tror släpper eller jag kommer att uppnå i helgens möte mot norrby. ett norrby som lär spela en väldigt starkt defensiv innebandy, något liknande spel vi spelar? de har iallafall börjat säsongen bra, som oss, då de vann mot seriens tippade vinnare lesjöfors/filipstad med 4-2. varav ett straff mål. neeej! rättelse, straffmålet kom ju mot hagunda i uddamålsförlusten 7-5 (sista i öppen kasse(?) uret 19.50). men är det något jag har visat mig i så är det väll lite av straffar så. upp till bevis!

nej, nu ska jag jobba på lite. hard work work...




Kommentarer
Postat av: cams'

Haha, förlåt att jag störde din bloggkarriär på detta viset :P

2008-09-30 @ 11:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0