damn!

  • vinst i seriepremiären
  • grabbarna åter hemma i sverige
  • gratisfylla
  • full som en kastrull
  • mobilen borta
  • hemnycklarna borta
  • bakfull
  • jobbar 21.45-06 idag

en fågel viskade mig i örat att jag hade legat och sovit i kön till södergrillen! haha, fan vad roligt. jag har alltså en del minnesluckor. men träffade sjölund på stan så han hade hant om mej en stund, han skrattade mest tror jag. hmmm...
en taxi jag raamlade in i så tror jag att chaffisen smällde igen dörren på mitt finger eller typ klämde det i fönsterhissen. men ja har inge ont.. så de vart gratis taxi:D sedan taxi till en efterfest i sätra, malin och  johanna va där. så åkte dit. så någonstans mellan jag klev ur taxin till det att jag vaknade, så försvann mobilen. hur nycklarna försvann vet jag inte. har för mej att jag inte ens tog med dom ut. kanske oskar har dom... tror inte de men ska höra me karln.
faan, minns inte hur ja kom ner på stan ens, inte ens med vilka ja va med, fan va  illa asså. haha!:D
-tur att jag har förlitat mej på att bella, min ädrelillasyster, har koll på sina grejor, så hon har min sista hemmanyckel, så hon är påväg hit med den nu, eller hon skickade carro, min yngsta syrra, så hon e nog snart här. min sista hemmanyckel. så jag lär ha koll på den nu. nog fixa en del kopior. dagens blogg är inget praktexempel på hur en blogg ska se ut, kan bero på att det känns som att hjärnan gliderr runt i skallen.

jaja. vi vann matchen igår iallafall, det var ju helgens stora händelse. i förstta perioden spelade vi inte bra, lågt bolltempo, vilket hedemora ville, så i andra perioden började vi rulla boll och då kom ytorna vi ville ha. så vi vann när vi spelade soom vi ska spela. teamcaptain blev överkörd så vi får väll se hur llänge han blir borta, hoppas han e bra igen tills imorgon. har ett vagt minne att att jag ringde han inatt i mån av att jag trodde ja skulle sova där, så jag får väll höra i veckan hur d gick till... jeje.  nu ska jag chilla tills ja börjar jobba. åååååh.

sov så gott era jävlar


Kommentarer
Postat av: soff

nej nu kan ju inte jag hålla reda på husnycklarna till dig längre :O

2008-09-21 @ 21:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0