badkar, james badkar

klockan är 23:01 och jag kom precis hem från träningen. fan vad sent det är. tänk på kidsen i skuwlän, fan ska duscha, kanske måste läsa igenom skolboken, käka och lite data. fan alltså... annat med mig, bada, springa runt naken, knäppa en öl/cider och blogga så klart!:D nej nu ska jag bada och fixa hit lite folk så ska vi dra en pilsner, KANSKE korka upp ett stycke Sierra Tequila (den me den lilla hatten), direkt importerad från mallorca!

note: ang. min upphittade mobil, den ligger på en efterfest i sätra hos någon jag knappt minns jag var på! och grejen är, mina kompissar ja var där med, vägrar hämta den eftersom dom knappt känner dom säger dom. dom går ju fan i samma klass! :(
fu!

innebandy. aston ser bra ut, fortsatt bra tempo på träningarna! mycket bra, vilket krävs då vi ska vara med och slåss i serien. danne, kör hårt med oss målvakter - me like! borlänge i helgen, ladda ladda ladda! runsten torska, precis som oddsen förutspådde. gik vann såklart, bra jonte!


Kommentarer
Postat av: cams'

Vafan, du lovade ju att blogga massor inatt :(

Lögnarn :D

2008-09-24 @ 09:50:03
Postat av: chago;D

det är ju ikväll ju!:D

2008-09-24 @ 20:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0