äntligen fredag!

cams tåg är försenat, hon åker x-trafik, så det är ingenting jag kan ha varit inblandad i (då jag jobbar med ul och tib, de två andra tågbolagen). hon bode snart vara här iallafall, så jag beger mig snart mot stationen. ska i samma veva skjutsa palm och robert till sätra. de ska supa... vi får se vad vi hittar på, kanske svänger förbi. who knows.

idag har jag städat undan lite, så det ser ut som det är folk som bor här, och inte nå troll, för troll finns också. de har jag väll sagt tror jag, annars så kan skriver jag det igen. -när jag var liten... hah! skojjar bara:D nu ser det bättre ut hemma iallafall. men jag får inte igång där där jävla lampan! fan också att det inte bara är att stoppa i kontakten i taket när man köper lampor!

nu lär jag kila! :D

edit: vi har nog en hel hög med spelade borta imorgon, ska ju gå bra endå!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0