alla lampor lyser

 och datan är på. jag kom precis hem från nattens festande.det var dock lugnt och inte som det brukar vara.  först satt vi hemma hos mig och drack alkohol, sedan promenerade vi ner på stan till krogen - bilagan. efterfest i sätra stog på tur, jag och linus tömde kylen på mat dock! dålig gått met lax-fylle-pytt!!!:D vart inte ens badkarsfest, så du fårstår att de va lugnt,, endå!

makaroner och köttbullar - världens bästa mat!
har precis gjort två lådor med det. en till nnu och en till kvällen, jobbar kväll idag. 20-02. så lär ju ha lite gott krubb då med ju! fan vad gott det är. om någon vill komma och sällskapa så är det helt okey. :fick precis telefonsamtal från volvo verkstaden, min bil är klar nu, så jag lär hämta den, innan 16oo. så jag har lite brottom. .............. så jag stiker nu,



återkommer!



back!
det vart inte så att jag åkte och hämtade bilen. bilen är lackerad i bak, men drsgkroken ska bytas och den r inte bytt. så på måndag hämtar jag bilen och lämnar in hyrbilen. så får jag lämna in den igen när dom har fått hem drakkroken. drygt. men men... det är iallafall klart nu att det var den andra som var skyldig. skönt att de finns på papper nu så det inte blir ngra problem.. får se om jag säljer iväg bilen när jag fått hem den, har fått ett bud så vi får se. har ju en bil pågång jag med. ;)  ala jon olsson lamorghini!




innebandy. seriepremiär imorgon! såg precis oddsen, ggik och sirius så klart favoriter. och för runstens skull så måste sparring spika igen!  och för min egen del, alltså ibk aston borta mot ibf hedemora så är inte mitt lag favoriter.
3.30 är odsen på aston. 1,40 på hedemora.
-roligare att vinna när man rä outsider!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0